keskiviikko 26. elokuuta 2015

Kotimaisia korviksia

Valitsin tämän päiväiseksi aiheeksi korvakorut. Pidän korvakoruja melko harvoin, mutta nyt viime aikoina olen tsempannut ja laittanut korvikset korviin useamman kerran viikossa. Isot, roikkuvat korvakorut eivät ole olleet kaikista käytännöllisimmät, kun perheessä on pieni lapsi. Nyt kun poikani lähestyy kahta ikävuotta, olen voinut taas käyttää roikkuviakin korviksia. Olen suosinut viime aikoina kotimaisia korviksia, joista tässä muutama esimerkki.


KIKS Triangle korvikset

Valkoinen pusero - kirpparilöytö
KIKS korvikset - saatu lahjaksi
Sain nämä ihanat ylijäämä akryylistä Suomessa valmistetut korvikset KIKS yritykseltä lahjaksi. Täytyy myöntää, että tämä lahja ilahdutti minua kovasti ja olin yhtä hymyä koko päivän. Korviini uudet korut pääsivät heti seuraavana päivänä ja valitsin korvisten kaveriksi kirpputorilta ostetun valkoisen puseron ja farkut. Tykkään uusista korviksista kovasti ja ne tulevat varmasti olemaan kovassa käytössä. 

Ilahduin kovasti, kun paketissa oli ihana yllätys minulle.


 FreiaDesign Vindur korvikset

Musta Alice mekko - With Love Sanna Hopiavuori
 Korvikset - FreiaDesign
Ostin nämä ihanat FreiaDesign korvikset keväällä Fair Made Finland tapahtumasta. Korvikset ovat hauskasti epäsymmetriset, toinen koru on toista selvästi pidempi. Mietin pitkään korvisten väriä, sillä herkullisia värivaihtoehtoja oli useampia. Päädyin kauniin vihreisiin, sillä ajattelin niiden korostavan kivasti silmieni väriä. Mielestäni väri on juuri nappivalinta. 

Musta With Love Sanna Hopiavuori Alice mekko päällä ja FreiaDesign korvikset koristeena juhlin kummityttöni 5-vuotissynttäreitä elokuun alussa. 

FreiaDesign korut valmistetaan Suomessa kierrätysmateriaaleista ja jokainen koru on uniikki, sillä ne valmistetaan käsityönä. Tykkään omista FreiaDesign Vindur korviksista niin paljon, että tulen varmasti hankkimaan vielä toiset tai kolmannetkin eri sävyisenä. 

Nämä ovat minun tämän hetken suosikkikorvikset. Olisi mukava kuulla oletko sinä korvakoruihminen ja onko sinulla suosikkikorviksia?

Terkuin,
Mrs. HeyDahl

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti