tiistai 12. toukokuuta 2015

Pientä ikäkriisiä ja ihania lahjoja

Täytin viime lauantaina 34 vuotta ja minulle tuli ensimmäistä kertaa pieni ikäkriisi muutama päivä ennen synttäreitä. Moni kipuilee henkisesti, kun ikä alkaa ensimmäistä kertaa kolmosella, mutta itselläni vasta numerot kolme ja neljä yhdessä aiheuttivat ärsytystä. Aloin miettimään mitä kaikkea olisi ollut kiva jo saavuttaa elämässä tähän ikään mennessä ja harmistuin. Sitten tajusin että minulla on ihana perhe, opiskelut loppusuoralla, työpaikka mihin palata, kun opintovapaa loppuu sekä paljon haaveita toteutettavaksi, joten asiat ovat kaikin puolin hyvin, oli ikä mikä hyvänsä. Onneksi siis mistään isosta kriisistä ei ole kyse ja olen varma että tähänkin ikään tottuu pian. 

Itse synttäripäivä oli mukava, eikä ikäkriisi häirinnyt. Läheiseni ja rakkaat ystäväni muistivat minua ihanilla lahjoilla. Sain hankintalistalla olleet Salmiak Studion pellavaisen Leather Detail olkalaukun (jota voi käyttää myös clutchina) sekä helmiäisvalkoisen Nida rannekorun. 

Leather Detail olkalaukku
Nida rannekoru
Päiväpeitto Luhta Home (kirpparilta)


Rakkaat ystäväni antoivat minulle ihanan hemmottelupaketin, johon kuului kuohuviinipullon lisäksi saunateetä (koivun tuoksuista löylytuoksua eli siis ei sisäisesti nauttivaksi), pellavafroteisen saunaturbaanin ja pellavaisen käsipyyhkeen. Tuotteet ovat Osuuskuntakide mallistoa eli hämäläistä käsityötä.




Mieheltäni sain monen sporttipirkon toivelahjan eli langattomat JBL by Harman Bluetooth kuulokkeet jo huhtikuun puolivälissä ennen tärkeää juoksutapahtumaa, jossa kävin hölkkäämässä kymmenen kilometriä. Olen käyttänyt kuulokkeita myös salilla ja hyvin pysyvät korvissa niin juostessa kuin rautaa nostaessa. Myös äänenlaatu on erittäin hyvä. Näitä kuulokkeita voin suositella muillekin sporttipirkoille.


Täytyy todeta, että olen kiitollinen kaikista ikävuosistani ja rakkaista ihmisistä ympärilläni. Pienestä ikäkriisistä huolimatta, odotan innolla tulevaa vuotta ja erityisesti tulevaa kesää. Milloinkohan oikein alkaa kelit lämmetä, jotta voi pukea päälle mekon ja kahlata rantavedessä ja ehkä pulahtaa myös uimaan, kun vesi on minulle vilukissalle tarpeeksi lämmintä.

Terkuin,
Mrs. HeyDahl

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti